Můj pohled na BMW 5GT

14.01.2011 15:39

Přestože na těchto stránkách preferuji BMW 5-kové řady, nechtěl jsem se vyjadřovat k modelu 5 Gran  Turismo. Je to z toho důvodu, že má vzhledově daleko od povedených modelů BMW. 

V předchozích týdnech se ale objevilo více a více recenzí, článků, testů na tento vůz, tak si dovolím také jedno subjektivní hodnocení.

S autem jsem se setkal na vlastní oči poprvé loni, vedle stála nová F10  sedan, mohl jsem srovnávat.

                     F10                                                         F07GT

Už pohled zepředu je alarmující. V proporcích mohutnosti se ztratil návrat ke krásným plošším širokým tvarům, který zdobí model F10. Vzhledem k výšce GT vůz působí úzkým dojmem. Proporce dominantních ledvinek jsou taky takové..??? (co mě to připomíná, nějaké zvíře – bobr).

 

 Z boku linie vozu přechází z přední části (odsud nepůsobí tak nafoukle) na čelní sklo, nad přední dveře a pokračuje za středový sloupek. Za ním moje pocity nepříjemně válcuje masa plechu, v které se ztrácí i zadní kolo vozu. 

Pozn: Zkuste si rozdělit fotku automobilu na dvě části v místě středového sloupku. Můj výsledek - zadní část patří k většímu vozu než přední.

 

 Zadní část vozu je zakončena povedenými světly a chromovou lištou. Ve spojení s dvojitým výfukem je tento pohled na vůz nejlepší.

 

 Interiér vozu je nádherný, luxusní. BMW zase ukázalo, že je nejlepší v této kategorii vozů.,

 

Neměl jsem možnost se svést, ale předpokládám, že v jízdních vlastnostech GT také nezklame. Ostatně nabízené agregáty to napovídají:

- 530d 6V 180kW, 540Nm

- 535i   6V 225kW , 400Nm

- 550i   8V 300kW , 600Nm

 

Závěrem:

Z exteriéru mám zvláštní pocit, podobný tomu, když vyjel model X6, ten je ale určitě povedenější.

Mě se GT nelíbí, proto na těchto stránkách další fotky nehledejte

                                                                                                     Vojta

 

Diskusní téma: Váš pohled na BMW 5GT

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek